فرهنگی

ساخت وبلاگ

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الکترومکانيکي هستند که با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي که کارکرد دستگاه CNC را درک کنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد که مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده کرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه کاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي کنترل عددي کامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي کاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يک دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي کند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متکي به يک فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي کم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينکاري به طور کل روشي است براي تبديل يک قطعه از مواد ساده مانند پلاستيک و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند کنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به کمک رايانه (CAM) يا طراحي با کمک رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي کند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي کنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي که مواد (مانند پلي پروپيلن) کاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينکاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترک يا سلول هايي تبديل مي کنند که دستگاه مي تواند از آنها بيرون بکشد. ماشين هاي اوليه در يک يا دو محور حرکت مي کنند در حالي که ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يک يا چند محور حرکت مي کنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما اين امکان را مي دهند موادي را که قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف کنيد. با اين کار نيازي به زير و رو کردن نمونه اوليه توسط کارگران نيست و به شما اين امکان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي کاملاً خودکار به طور کلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امکان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها که مي توانيد در وبسايت رادوکس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري کنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره کرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيک ها، چوب، شيشه، فوم و کامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينکاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالي که فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يکسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوکس با بهره گيري از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت کرد. اين شرکت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيک توانست خط هاي توليدي خود را آغاز کند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن کيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شرکت رادوکس و گروه کاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي کند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوکس و با همکاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC کنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت کنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شکوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شرکت رادوکس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس کرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسکوني (ارزش کارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شرکت رادوکس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانکي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : خرید,دستگاه,برش,CNC,به,صورت,اقساطی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 153 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 7:32

بازاريابي ديجيتال واقعا چيست؟

از وبسايت ها تا سرمايه هاي تجاري شما تبليغات ديجيتال، بازاريابي از طريق ايميل، روزنامه ها، مجلات اينترنتي و طيف عظيمي از روشها و تاکتيکها و سرمايه ها، در زير چتر بازاريابي ديجيتال وجود دارد و بهترين بازاريابان ديجيتال، تصوير روشني از استفاده از تاکتيکها و موجودي خود براي اهدافشان دارند. در اينجا ما بطور مختصر و البته مفيد به بعضي از اين تاکتيکها اشاره مي کنيم:

سرمايه شما: وب سايت، وبلاگ، کتابهاي الکتروني، گرافيک، ابزار تعاملي، شبکه هاي اجتماعي مانند فيس بوک، لينکدان، توئيتر، اينستاگرام، روزنامه ها و مجلات آنلاين و ابزارهاي تجاري مانند آرم و فونت و غيره

تاکتيکها: بهينه سازي موتور جستجو يا همان سئو، روند بهينه سازي وب سايتتان در ميان صفحات جستجو به بالاترين رتبه در ميان وبسايتهاي جستجو شده، باعث افزايش ترافيک رايگاني مي شود که وبسايت شما دريافت مي کند.

بازاريابي محتوا: ايجاد و ترويج محتوا به منظور ايجاد آگاهي از نام تجاري يا برند، افزايش ترافيک، هدايت مشتريان

بازاريابي داخلي: به روش معروف به قبف پر براي جذب، تبديل، حفظ و نگهداري مشتري با استفاده از محتواي انلاين اشاره دارد.

بازاريابي از طريق رسانه هاي جمعي: تمرين تبليغ برند شما از طريق قرار دادن آن در شبکه هاي اجتماعي، براي افزايش آگاهي از نام، جذب و نگهداري مشتري و نهايتا ايجاد کسب و کار براي خودتان مي شود.

پرداخت يا يک کليک يا PCC: يکي از روشهاي رايج براي جذب ترافيک در وبسايت شما، کليک کردن بر تبليغاتتان در صفحات عمومي است که با هر کليک بر روي تبليغ شما بدست مي ايد و امروزه به يکي از رايجترين تبليغات در گوگل تبديل شده است.

بازاريابي وابسته: که در آن شما به ازاي تبليغ کالاي خودتان توسط فرد ديگر يا تبليغ کالاي ديگران کميسيون پرداخت يا دريافت مي کنيد.

تبليغات محلي: تبليغاتي هستند که در درجه اول محتواي آنها کنترل شده بوده و در يک پلت فرم در کنار ساير تبليغات برجسته شده اند. پستهاي تحت حمايت BUZZFEED مثالهاي خوبي براي اين مورد هستند. هرچند اين تبليغات را مي توان در شبکه هاي اجتماعي نيز پيدا کرد.

اتوماسيون بازاريابي: به نرم افزارهائي که با هدف بازاريابي ديجيتال خودکار توليد شده اند، اشاره دارد. بسياري از بخشهاي تکرارشونده بازاريابي ديجيتال مانند ارسال مداوم ايميل، رسانه هاي احتماعي و ديگر اقدامات وبسايت بصورت خودکار انجام مي گيرد.

بازاريابي ايميلي: شرکتها به بازاريابي ايميلي به عنوان يک راه براي برقراري ارتباط با مخاطبان خود نگاه مي کنند. ايميل اغلب براي ترويج محتوا، تخفبفها و رويدادها و همچنين هدايت مستقيم افراد براي استفاده از کالاي مورد نظر بکار مي رود.

روابط عمومي انلاين: روابط عمومي انلاين عمل تامين امنيت پوشش به دست امده از طريق نشريات ديجيتال، وبلاگها و ساير وبسايتهاي ميتني بر محتوا را بر عهده دارد؛ و بسيار شبيه عملکرد روابط عمومي سنتي است منتها در فضاي اينترنتي.

تفاوت بين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي داخلي چيست؟

در نگاهي سطحي هر دو به نظر مشابه مي آيند: هر دو بصورت انلاين بوده و هر دو بر ايجاد محتواي ديجيتالي براي افراد تلاش مي کنند، پس تفاوت در چيست؟

اصطلاح بازاريابي ديجيتال تفاوتي بين تاکتيک‌هاي اجباري يا کششي قائل نمي‌شود.(آنچه ما امروز به‌عنوان متدهاي ورودي و خروجي مي‌شناسيم) و هر دو متد را شامل مي‌شود.

هدف تاکتيک خروجي ديجيتال، قرار دادن يک پيام در معرض ديد مردم به‌صورت مستقيم است، صرف‌نظر از اينکه از آن استقبال شود يا خير؟ به‌عنوان‌مثال بنرهاي تبليغي پرزرق‌وبرقي را در بالاي بسياري از وب سايت‌ها ملاحظه مي‌کنيد که تلاش دارد يک محصول را به‌زور در مقابل ديد افرادي که آمادگي دريافت آن محصول را ندارند، قرار دهد.

از طرف ديگر بازارياباني که براي ترويج تکنيکهاي ديجيتال داخلي استخدام‌شده‌اند، از محتواي آنلاين براي جذب مشتريان هدف خود استفاده مي‌کنند. يکي از ساده‌ترين و درعين‌حال قدرتمندترين ابزار براي بازاريابي ديجيتال داخلي استفاده از وبلاگ است که اجازه مي‌دهد، وب‌سايت شما با حروف درشت در معرض ديد مشترياني که در حال جستجو هستند، قرار گيرد. درنهايت بازاريابي داخلي، يک روش بازاريابي است که با استفاده از ابزار بازاريابي ديجيتال براي جذب مشتري و نگهداري آن‌ها و ايجاد لذت براي مشتريانش تلاش مي‌کند. بازاريابي ديجيتال يک چتر بزرگ است که همه تاکتيک‌هاي بازاريابي اعم از داخلي يا خارجي را تحت پوشش قرار مي‌دهد.

براي مشاهده بهترين سايت ديجيتال مارکتينگ " اينجا کليک کنيد "

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی,دیجیتال,واقعا,چیست؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:37

بهترين بسته آموزش شيمي کنکور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

دي وي دي شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد که در 61 ساعت، تمامي مطالبي که دانش آموز به آن در کنکور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با کسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها کسب کنند. همانطور که گفته شد، اين پکيج جامع، از سه بخش تشکيل شده است.

بخش اول که شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد که بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد کوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است که در مفاهيم شيمي پکيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نکته را هم بايد بگوييم که مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينکه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل کرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز کمک مي کند بدون هيچ مشکلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوکيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد که سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينکه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممکن است دچار کمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد کمک مي‌کند تا به راحتي اين مسائل را حل کنند و حتي در کمتر از يک دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينکه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بکند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد که با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ کردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات کنکور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در کنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم کامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي کنکور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

شيمي يک درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري که ضريب آن 9 است و نکته ديگري که وجود دارد اين است که اکثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي که ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي کسب نمي‌کنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يک منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي که دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاکيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است که با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا که شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي کنکور را بدون هيچ کمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ کنند و براي حل سوالات مختلف از تکنيک هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تکنيک براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي کنکور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل کردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درک کنند و در کنار آن از کتابکارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

کل اين نکات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌کند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي که دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند که براي درس مهمي مانند شيمي چه کاري بايد انجام بدهند. نکته مهم ديگري که وجود دارد، مدت زمان کمي است که تدريس به صورت کامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا که دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا کند. البته بايد توجه داشته باشيد که بدون تمرين و تکرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت که پکيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي کنکور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي کنکور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و کنکورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي کتابکار بر روي پکيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش کل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش کل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دکتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند که کولاک ميکنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي که همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو که ميبينم از يک جاي الگو شروع مي‌کنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي که تدريس کردن کمک زيادي ميکنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر کسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميکنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • ترکيب هاي يوني
  • پيوند کوالانسي
  • ترکيب آلي
  • استوکيومتري
  • ترموديناميک شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيک شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الکتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • کيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاک نيازي پايان ناپذير
  • مولکول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي کنکور و تهيه پکيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از فروشگاه آنلاين محصولات حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي کنکور

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,بسته,آموزش,شیمی,کنکور,‌شیمی,حرف,آخر, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:17

چت روم فارسي,خليج چت,بندر چت

چت روم فارسي چيست ؟

چت روم فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد

d738432_.jpeg

و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

خليج چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي  خليج چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت خليج  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : خلیج,چت,بندر,چت, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:33

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يکي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد که از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد که اگر کودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يک منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا کمي برخوردار بود حال اينکه اکنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيک آن ها ، ارتفاعاتي کوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود کاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد که چطور ميتوان از انواع گردويي که در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب کرد .بي جهت نيست که ميگويند سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميکنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است که حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي که بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست که نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن کافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يکي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشکي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشک و کم آب قابل کشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازک و کاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول کاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه کوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبک نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فکر ميکنم نيازي به معرفي ندارد ! يک رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري که منشا و منبع ان کشور آمريکا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد کاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يکي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پرکشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. کيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشک مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي کند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يک رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته کاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 کيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما که در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند که چرا از بين ارقام نهال گردو يک رقم گردو را نميکاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يک رقم از انواع نهال گردو که مناسبه کاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميکنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف کشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي کرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينکه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميکند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدک بکشد . اين رقم نهال گردو يکي از جديدترين درختان تجاري است که از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا کشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست کاغذي نازکي دارد، به طوريکه پوسته آن با دست و به راحتي قابل کنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، کرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريکايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چرا,خرید,نهال,گردو,این,روز,ها,بیش,از,پیش,مورد,توجه,قرار,گرفته,است,؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:47

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 153 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:10

پيامک تبليغاتي براي کارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامک تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا کسب و کار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامک تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديک شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به کسب و کاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد که کارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند که بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامک تبليغاتي استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم براي بهبود وضعيت کسب و کارشان از پيامک تبليغاتي استفاده ميکنند.

مسلما در بازه ي زماني کوتاهي متوجه خواهيد شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتري هايي که جوياي خدمات از کارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد که استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامکي، اين است که سود دهي کسب و کارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را کسب کنيد.

اما مسلما استفاده از پيامک تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت که با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامک تبليغاتي کسب و کار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار يک کارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي کارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري کرده است؟

تصور کنيد که شيوه هايي مانند پخش تراکت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري که در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله کم کردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يکي از ابزارهايي که به کاهش چشم گير هزينه ها کمک ميکند ارسال پيامک تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامک تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد که قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يکي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، که طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامک ها توسط کاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چک ميکند، پس اين يک موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي که اس ام اس مارکتينگ يا همان تبليغات پيامکي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

کابردهاي ويژه و مهم پيامک تبليغاتي براي کارواش ها؟

از جمله مهم ترين کارهايي که مي توانيد با پيامک تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در کارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي کارواش تان همراه با خدماتي که ارائه مي دهد:

اين کار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي که در يک محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط کافي است  شماره هايي که در بانک هاي سامانه پيامکي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنيد و اقدام به ارسال کنيد.

ميتوانيد از بانک هاي مختلف مانند بانک شماره منطقه اي، محله اي، کد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده کنيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يک قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در کارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر کنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامک ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي که اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي کنيد.

يک سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشکلات را براي کاربران مرتفع کند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامکي مديانا کليک کنيد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : پیامک,تبلیغاتی,برای,کارواش,داران,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 172 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:24

لینک دوستان

خبرنامه